maandag 16 mei 2016

kaartje en pocketletter

Hallo allemaal!
Zoals beloofd gisteren, zou ik jullie nog een kaartje en een pocketletter laten zien. De pocketletter was een beetje een haastklus, want vriendinnetje was eerder jarig dan ik er erg in had (ik had de kalender nog niet omgeslagen, helaas), dus die is niet helemaal zo netjes afgewerkt als ik had willen doen. Uiteindelijk heb ik hem op tijd op de bus weten te gooien, maar is hij pas na 5 dagen (en dus veel te laat) aangekomen! Daar kan ik dan zo van balen, maar goed...
Ook nog een kaartje voor onze tante Helen, die 80 is geworden. Daar had ik al een kaartje voor gemaakt (scroll naar beneden), maar a.s. zondag viert ze het pas. We gaan dan een vaartocht maken over de Linge. Tante spaart inktpotjes en dus heb ik maar een bijpassend kaartje gemaakt voor bij het kado (Engels houten brievenbakje met 2 inktpotjes). Het patroon heb ik van de FB-groep Be Challenged, waar ze elke maand een nieuw patroontje online zetten.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!



Hi y'all!
As promised, here is my card and pocketletter. The pocketletter was made for a friend who had her birthday. It isn't as pretty as I would have wanted, because I was a bit in a hurry (I forgot to turn over the calender in time and hadn't noticed that her birthday was coming up already). To make a long story short, the pocketletter has arrived even though it was too late.....
Then there is this card that I made for the 80th birthday of aunt Helen. I had already sent her a card, but the celebration will be next Sunday, when we'll make a boat trip on the Linge river. The card accompanies her present. Aunt Helen collects ink pots so that is what we bought her, and this card goes well with the present. The pattern can be found at the FB group Be Challenged.
Thank you for dropping by, see you soon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia