woensdag 23 maart 2016

pocket letter

Hallo allemaal!
Het is even wat stil geweest hier op mijn blog. Dat komt omdat ik nog steeds last heb van mijn knie, die maar niet wil genezen en ik steeds de trap op moet als ik wil scrappen. Volgende week ga ik naar een andere fysio, die een echo kan maken van mijn knie, in de hoop dat daarop te zien valt wat er precies aan de hand is. Het lopen op zich gaat wel wat beter, hoor, maar lang staan en traplopen is nog steeds een ramp.
Ik had jullie beloofd om mijn gemaakte pocket letters te laten zien. Deze zijn gestuurd aan 2 vriendinnetjes, die beiden jarig zijn in maart. Omdat de ene inmiddels aangekomen is en de andere onderweg, kan ik ze hier wel vast showen. Het zijn de eerste twee die ik ooit heb gemaakt, en al voldoen ze niet helemaal aan de regels (ik heb er verjaardags-letters van gemaakt, met aan de achterkant verschillende "goodies" en een geldelijke bijdrage), ben ik er wel tevreden over. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden, dus schroom niet om dat in een berichtje hieronder te vermelden.
Bedankt voor je bezoekje weer en tot gauw!




Hi y'all!
It's been a while since my last post, but that's because I haven't been very crafty lately. Simply because my knee still hurts when I have to climb the stairs, and as my craftroom is upstairs it takes some effort to get there. Next week I'll have an appointment at another fysio, where they can make an ultrasound of my knee, in order to determine what is wrong and how to fix it.
For now I'd like to show you the two pocketletters that I made earlier for the birthdays of 2 of my scrappy friends. I know that I haven't followed the exact rules for a pocketletter, but I'm still very happy with the outcome. Hope my friends are too. Anyway, these are my first attempts, so if you have any comment, please let me know.
Thank you for dropping by, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze gaaf geworden! Enne, zal ik in het ziekenhuis vragen of het 2 voor de prijs van 1 is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad gaaf geworden zeg..wat balen van je knie,Ik hoop dat ze wat vinden ..klinkt raar maar dan kunnen ze er misschien wat gerichter mee aan het werk. Beterschap in iedergeval

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia