zondag 14 februari 2016

update

Hallo allemaal!
Inmiddels zit ik alweer een week thuis met m'n knie. Ben al twee keer naar de fysio geweest, maar ik kan niet echt zeggen dat er veel verbetering in zit. Knie blijft nog steeds een beetje dik en is pijnlijk, alhoewel ik er wel iets beter mee kan lopen. Fatsoenlijk traplopen gaat nog steeds niet. Aanstaande dinsdag mag ik weer naar de fysio, ik hoop dat ze dan ook een mri-scan gaan maken, want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en hoe lang het nog gaat duren. Al dat thuiszitten heeft wel 1 voordeel, want ik kan lekker veel knutselen zo. Dat resulteert dan in verschillende kaartjes en een layout die ik tot nu toe gemaakt heb. Gisteren vierde een vriendin haar verjaardag in Valkenswaard, maar omdat ik nu niet kan autorijden, was een andere vriendin zo lief om me vanuit Den Haag te komen ophalen en ben ik met haar naar Valkenswaard gereden, waar we de verjaardag van Margot hebben gevierd. Zo leuk dat de vriendinnenkring ook voor mij allemaal een kadootje hadden gemaakt voor mijn verjaardag. Dank je wel, lieverds!!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!







Hi y'all!
My knee still hurts so I cannot go to work yet. Staying at home has it advantages as well, 'cause I have lots of free time to spent in my craftroom. Okay, it takes me some time to climb the stairs, but there is no rush to get there. In two days I'm going back to my fysio, hoping that I'll get the green light for a MRI-scan, because it takes too long to recover now. Hopefully the scan will show what's wrong with my meniscus, 'cause the exercises alone don't effect the pain.
As for now I'd like to show you the cards and layout that I made in this week.
Thank you for dropping by, see you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia