woensdag 2 december 2015

Lang weekend Limburg

Hallo allemaal!
Afgelopen week ben ik met een groepje knutselvriendinnen lekker aan het freubelen geweest tijdens een lang weekend in Echt/Susteren (Limburg), waar we een huisje hadden gehuurd.  Het is altijd weer een klein feestje als we daar met z'n (bijna) allen zijn, sommigen maken kaartjes, de een gaat PL-en, een ander is aan het handwerken, Margot gaat aan de slag met SU, Monique heeft al haar stempels uitgezocht en op gelamineerde vellen gedaan, zodat ze in mappen kunnen worden opgeborgen en ik heb o.a. een mini-winteralbumpje gemaakt en een aantal kerstkaartjes. Het albumpje laat ik jullie binnenkort zien, maar de kerstkaartjes kun je nu alvast bekijken. Het papier en de stempels zijn van SU, daar heb ik niets mee, maar ik was klaar met mijn album en mocht van Jacqueline een van haar kaartkitjes gebruiken. De bedoeling was om de restjes op te maken, maar het was zoveel dat ik er in totaal wel 13 kaartjes van heb kunnen maken en toen was het papier nog niet op.  Het heerlijke van zo'n weekend is dat je alle spullen gewoon op tafel kunt laten liggen en je de volgende dag gewoon door kunt gaan waar je gebleven was. Al met al was het zeer gezellig en nog eens productief ook!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi y'all!
Last week some of my scrappy friends and I rented a cottage on a vacation park, just to get a few days off together so that we all could get crafty! It's so much fun and inspiring as well, because everyone does something different. Some of my friends make cards, others sort through their stamps or do some knitting. Margot opted for SU cards, Esther started her PL-album and I made a mini-winteralbum, which I will show you later this week. When there was still some time left when I finished my album, Jacqueline gave me one of her cardkits, so that I could make some Christmas cards with her SU Christmas papers and stamps. This resulted in 13 cards and still there was enough paper left to make more. What I love about these weekends is that you don't have to clean the table everytime, and you can continue to create the next day and pick up right where you left off. All in one, I had a great time with my friends!!
Thank you for dropping by, see you soon!

6 opmerkingen:

  1. Ik vind ze echt leuk! Het was een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kerstkaartje met een olifantje....ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, met die restjes kun je echt veel en moois maken! Zo veel verschillende; echt gaaf! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia