dinsdag 13 oktober 2015

druk

Hallo allemaal!
Zo, eindelijk weer even tijd om een berichtje te posten. Terwijl ik dit schrijf, heb ik alweer vakantie en ga ik over een paar dagen met dochter Joyce naar Jordaniƫ! Voor vertrek heb ik echter nog een paar dagen extra vrij en dat komt goed uit, want ik moet nog wat zaakjes afronden, ben met teveel dingen tegelijk bezig, waaronder kerstkaarten! Die laat ik nu nog niet zien, maar wel de volgende twee layouts, gemaakt met foto's van het dochtertje van een vriendin van mijn jongste dochter Debbie, echt een boefje, die Evi. Papier is, zoals gebruikelijk van Maja Design, de nieuwste lijn Enjoying Outdoors, met lekker veel paarstinten. Alle andere materialen komen uit eigen voorraad.
De layout die ik gemaakt heb voor het GDT bij Stuck?!Sketches mag ik ook nog niet laten zien, helaas.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!


Hi y'all!
Finally I found some time to write a new blogpost. At the moment life is rather hectic and I am taking up too many tasks, but for now I have a break from work and in a few days I am leaving for Jordan, together with our daugther Joyce. I won't show you the Christmas cards I made so far, but I can show you these two layouts that I recently finished. Designpapers are Maja Design from their lovely new collection Enjoying Outdoors, with lots of purple shades. All other products are from my stash. In the photos you see the little girl Evi, daughter of a friend of my youngest daughter Debbie.
Thanks for dropping in, see you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia