zondag 12 juli 2015

CZC 2015 deel 6

Hallo allemaal!
Tijd voor een inhaalslag bij de Craftorij Zomer Challenge! Hier zijn mijn uitwerkingen van opdracht 31 t/m 36. Deze dagelijkse kaartjes nemen gelukkig niet zo veel tijd in beslag, dus kan ik ook nog wat andere dingen scrappen, alhoewel het op mijn hobbykamer nog niet echt is afgekoeld. Ik heb inmiddels het nieuwste papier van Maja Design binnen (Summer Crush) en wil dat gaan gebruiken voor een PL over Route 66. De eerste pagina's daarvan zijn in de maak, ik ben er nog niet geheel tevreden over, maar het begin is er in elk geval. Eigenlijk durf ik het papier niet te snijden/knippen want het is té mooi, dus voorlopig gebruik ik alleen de kleuren in mijn PL en ga ik een paar foto's op 12 inch scrappen met het Maja papier. Die grote lo's kunnen gewoon ingevoegd worden in het PL album gelukkig zodat het toch een geheel is.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

#31 ogen

#32 moodboard

#33 washitape

#34 zomer

#35 man/mannen

#36 gebruik een stempel en een detail ervan
summer crush maja design

Hi everyone!
Here are the next six cards that I made for the Craftorij Summer Challenge. Some of these daily challenges are quite difficult, but I see the challenge in trying to complete the dare every day. Maybe sometimes it isn't perfect at all, but, as my T-shirt says today: Perfect is boring! As these cards do not consume a lot of time, it gives me some space to create other things as well. I have recently received my pre-ordered Maja Design Papers Summer Crush, that I will be using for a PL about our Route 66. These papers have a vintage feel to it, complete with those lovely old cars, but I'm a bit hesitant to cut them up. So for now I'm inspired by the colors (blue and pink in different shades) and I will scrap some photos on 12 inch layouts as well to stuck in between the PL pages.
Thank you for your visit, see you soon!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia