zaterdag 13 juni 2015

CZC 2015 deel 2

Hallo allemaal!
Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Ik heb al een paar keer in de tuin in de zon gezeten om een beetje een tintje te krijgen en ik moet zeggen, dat is aardig gelukt. Ondertussen doe ik nog steeds mee met de Craftorij Zomer Challenge (CZC) waar we elke dag een nieuwe opdracht krijgen en tot mijn eigen verbazing loop ik nog steeds helemaal op schema. Hier zijn de volgende zes, die ik gemaakt heb (moet er wel bij zeggen: de een is duidelijk beter/mooier dan de ander, want ja, soms is de inspiratie ver te zoeken). Het meedoen blijft leuk en ik geniet van alle mooie creaties die sommige mensen weten te fabriceren, echt zo artistiek, ongelooflijk.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
#12 pocket

#12 pocket ingeschoven

#11 glas/fles

#10 zwart/wit

#9 puzzel/spelletje

# 8 uitroepteken

#7 blauw

Hi everyone!
Summer has arrived and I am enjoying the beautiful weather by getting a bit of a tan in my backyard. In the meantime I also participate in the dayly challenges at the Craftorij Summer Challenge. Here are the next six cards that I created. I must confess some are better than others, but sometimes I lack some inspiration for the subject of the day. Anyway it still is fun to see all the creations that other participants have made and there are some true artworks to be seen, amazingly beautiful.
Thank you for your visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Weer leuk om te zien! Vind you bingo en fles mooi, maar de "pocket" springt er echt uit! Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia