woensdag 6 mei 2015

Baby kaart en love layout

Hallo allemaal!
Nu ik weer thuis ben, heb ik ook het scrappen weer opgepakt. Op vakantie gaan is heerlijk, maar eenmaal thuis wil ik toch wel zo snel mogelijk weer met met papiertjes aan de slag. Van de week viel het nieuwe Baby Vintage papier van Maja Design in de bus en met hun nieuwe moodboard voor de meimaand heb ik daar de volgende dingen mee gemaakt: een blauwe baby boy kaart, waarvan ik het patroon op internet vond en een roze baby layout met onze oudste dochter in de hoofdrol volgens schets 122 bij Let's capture our memories. Beide creaties worden ingezonden voor het moodboard van Maja Design.
Dan nog een leuk bericht: ik had al meer dan een jaar een distress marker en een distress stain van Ranger/Tim Holtz in mijn bezit, die een verkeerde kleur inkt bevatten. Op de marker staat Stormy Sky, maar de inkt is Victorian Velvet, het label van de distress stain geeft aan Pumice Stone, maar de kleur in het flesje is Mowed Law. Toevallig vond ik het costumersservice mail adres van Ranger, en na foto's te hebben gestuurd, kreeg ik vandaag de vervangers van de marker en stain in de post. Dat is nog eens service, dank je wel Ranger!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!




Hi everyone!
Now that I'm back home, I could not wait to start scrapping again. This week I received the new Vintage Baby papers by Maja Design and with their May moodboard in mind, I created a blue baby boy card and a pink Love baby layout. The layout was made after sketch # 122 at Let's capture our memories, only turned 180 degrees.
And some happy mail today, because I received my replacements distress stain and marker from Ranger Ink. I contacted them a week ago, 'cause I still had a distress stain and a marker, that both had a different color ink inside from what the labels said on the outside. Phil at costumers service was so kind to send me the replacements, after I sent him some photos of both items. A big thank you goes to Ranger Industries!!
Thank you for your visit, see you soon!

5 opmerkingen:

  1. Weer lekker thuis en aan de knutsel en wat heb je er weer wat leuks van gemaakt, het papier met de bijpassende plaatjes en accessoires tof gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is stunning. Love all the detail x

    hugs sally x
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a stunning layout and beautiful photo. I love all the lace borders and sweet embellishments. Thanks for joining us at LCOM.
    -Cher

    BeantwoordenVerwijderen
  4. your card is adorable, where can I find a tutorial as I would love to try this

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Brenda. you can find the tutorial following this link (it is in Dutch, but has some photos for your convenience:
      http://noortje-design.blogspot.nl/2014/10/noor-design-challenge-trapjeskaart.html

      Verwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia