zaterdag 28 februari 2015

Whoop whoop alweer prijs!

Hallo allemaal!
Lees ik toch net op het blog van Maja Design dat mijn inzending voor het februari moodboard de winnende is! Helemaal blij, krijg ik weer een mooie aanvulling Vintage Summer Basics papier erbij!! (was ook hard nodig want daar heb ik nog maar een paar vel van).
Voor nu even snel een lootje om te laten zien dat de nieuwe cracked pistachio distress inkt toch wel erg mooi groen is (lijkt totaal niet op de groene kleur van een pistache nootje, maar dat is daaraantoe). Bloemetjes en vlinders zijn van Petaloo, mal is van Prima Marketing.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
I have won another prize pack with my layout for the Maja Design February moodboard, whoop whoop!
I feel so happy and lucky because I will receive the whole Vintage Summer Basics collection (could do with a new set, because my stash has almost run out).
For now just a simple layout to show the new cracked pistachio distress color in such a beautiful green color. Flowers and butterflies are Petaloo, mask is Prima Marketing.
Thank you for your visit, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Als 1e natuurlijk gefeliciteerd!! En wat ben je snel met de nieuwe DI-kleur! Die ziet er wel mooi uit hier op je frisse LO! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoetjesaan verbaas ik me al niet meer over al je winnende projecten. Je weet dat ik trouwe bewonderaarster van je ben, alvanaf 2010. Je hebt ook zo'n mooie dingen voor me gemaakt. Er rest er nog 1 . Of misschien, nee ik weet het nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. laat maar weten als ik iets voor je kan doen, Josephine!

      Verwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia