zaterdag 13 december 2014

geen kerstkaarten dit jaar?

Hallo allemaal!
Ik heb besloten dit jaar geen kerstkaarten zelf te maken vanwege het simpele feit, dat ik er geen zin in heb. De kaarten die ik dit jaar ga vesturen, komen dus allemaal uit zo'n 13-in-een-dozijn doosje, die je op het moment overal kunt kopen. Eén uitzondering heb ik wel gemaakt: voor mijn 8 speciale vriendinnen komt er toch een zelfgemaakt kaartje door de brievenbus, niet helemaal Kerst, maar wel winters. Hiervoor heb ik de beschrijving van Pinterest geplukt, en met de cirkelpons (lijf van de sneeuwman) en een kleine vierkante pons (voor de hoed) ben je snel klaar. De armen zijn ook geponst met de takjespons van Martha Stewart. Aan de binnenkant zit een klein gedichtje met een doosje tictac: He is cute and cuddly and full of good wishes. He wants to give you these snowman kisses. Simpel en toch leuk!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!


Hi everyone!
This year I have decided not to make my own Christmas cards, simple because I don't feel like it. So most of my family and friends will receive a preprinted one, that I purchased myself. There is only one exception that I made, for my 8 special friends I created these small wintery cards, it only takes a few different punches (circle for the snowman's body, small square for his hat and MS branch punch for his arms), it's simple and easy as that. On the inside I printed this little verse: He is cute and cuddly and full of good wishes, he wants to give you these snowman kisses, together with a box of tictac's. Idea was taken from Pinterest.
Thank you for your visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Dat scheelt een hele berg werk! Maar je winterse kaarten zijn lief en grappig! Gelukkig maak ik voor mijn DT-werk veel kerstkaarten, dus dan schiet het al gauw op... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En we hebben ze al live mogen aanschouwen :-). Mijn creaties zijn bijna af. Ik heb ook iets heel erg leuks voor jullie gevonden dit jaar. Nog ff geduld.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia