zaterdag 12 april 2014

en nog 2 heritage layouts

Hallo allemaal!
Verveel ik jullie al met al die heritage layouts? We zijn er bijna hoor, ik heb er nog maar een paar om te laten zien. Deze twee komen ook naast elkaar in het familie-album voor tante, met foto's van haar zelf en haar broer, al dan niet met een tante of oma. Papier opnieuw van Maja (de donkerblauwe papiertjes zijn uit Walking in the Forest. het lichtblauwe papier is Vintage Spring Basics). Voor de layout "Wim" heb ik gebruik gemaakt van een schets bij Pagedrafts. Ik zend hem alleen niet in, want hij voldoet niet aan alle voorwaarden. Dat maakt ook niet uit, want ik maak graag gebruik van schetsen, ze helpen je namelijk altijd lekker op weg als je het even niet meer zelf weet.
Alle embellishments zijn weer uit eigen voorraad. De witte bloemen op de lichte layout zijn van Petaloo (Color me Crazy).
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
 
 

Hi everyone!
Are you bored already with all my heritage layouts? I hope not, 'cause here are another 2 for auntie Helen's family album. In the photos either herself or her elder brother, together with an aunt or grandmother. Papers are again Maja Design (the dark blues are Walking in the Forest, the light blues are Vintage Spring Basics). All embellishments from my stash, the white flowers are Petaloo's Color me Crazy, but I decided to leave them white. For the first layout I used the sketch from Pagedrafts, but it doesn't comply with the rules, so I cannot send it in. Doesn't matter to me, I always love to follow sketches when I run out of ideas for the layout.
Thank you for your visit, see you soon!

1 opmerking:

  1. Oh wow, allebei in blauw.. Beiden heel mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar de onderste. Mooi dat je het boek zo afkrijgt! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia