woensdag 19 maart 2014

heritage lo: Helen

Hallo allemaal!
Ik ben nog steeds druk bezig met het heritage familie-album voor DH's tante. Zij is eind april jarig en ik hoop dan toch echt dat ik het dan af heb, maar eerlijk gezegd ga ik er een beetje aan twijfelen: ik moet nog zeker een stuk of 10 lootjes ervoor maken. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik wel een beetje extra tijd, want meestal spreken we pas (ruim) na de eigenlijke verjaardagsdatum af, maar toch....
In elk geval is er hier weer één. met tante zelf in de hoofdrol. Op de foto uit ca. 1938 is ze een jaar of 2-2,5 schat ik. Deze lo zend ik in bij Dutch Dare nr. 112 (heel veel wit). Achter de foto (heel slecht te zien) zitten wat strookjes Maja Design papier en heb ik met modeling paste en een klokkentemplate van TCW een achtergrond gemaakt, verder een doily, glimmermist en wat uitgeponste gestempelde klokken. Bloemen, kant, pin, knoopjes en frame komen uit eigen voorraad.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
I am still working on the heritage album for DH's auntie. She has her birthday coming up in April and I really hope that the album will be finished by then so that it will be a nice gift for her, but I seriously doubt if I can get it ready in time. There are so many more photos that need to be scrapbooked!
Anyway, here is another layout with aunty herself in the photo, I guess she was probably 2-2,5 years young. This layout is my take on challenge # 112 at Dutch Dare (white space). I created the background with modeling paste and a clock template of TCW and some glimmermist. As mat for the photo I used scraps of Maja Design papers and a doily and embellished it with punched out clocks, flowers, lace, a frame, hatpin and a few small buttons, all from my stash.
Thank you for your visit, see you soon!

7 opmerkingen:

  1. Ik blijf dat paars een mooie kleur vinden! En mooi die klokken met de modeling paste! Fijne dag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Sylvia. Met mooie subtiele details. Inderdaad leuk die klokken.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Wat een bijzonder cadeau zal dat zijn om te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares challenge veel wit. Het is een hele mooie layout geworden. De kleur paars past heel mooi bij de oude foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht LO, wat knap dat je een heel album gaat maken als cadeau! Bedankt voor het meedoen bij DD.

    Groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige lo en zo'n mooie oude foto! Leuk dat je meedoet met DD!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia