vrijdag 14 februari 2014

tot gauw!

Hallo allemaal!
De katten zijn al naar hun hotelletje, de koffers zo goed als ingepakt, handbagage staat klaar, we zijn online ingecheckt, kortom, wij zijn er klaar voor! Kenia/Tanzania here we come!
Terwijl wij van een mooie vakantie gaan genieten, kunnen jullie nog even genieten van een paar lootjes van de afgelopen weken. Deze twee zijn gemaakt voor 2 verschillende scraplifts, met beiden ben ik niet tevreden, want de originelen waren totaal niet mijn smaak, maar ja, als je je opgeeft voor zo'n scraplift, weet je natuurlijk nooit wat voor voorbeeld je krijgt om na te maken.
Voor "koperwiek" heb ik wat dessinpapier bij elkaar gezocht in min of meer dezelfde kleurstelling om het voorbeeld zo goed mogelijk te volgen en A new beginning is voor vandaag (14 februari) wel toepasselijk. Het origineel hiervoor was een Kerstlayout met behoorlijk wat embellishments, waar ik eigenlijk ook niet mee uit de voeten kon.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
Well, we're (almost) ready to go, luggage has been packed, cats are off to their "hotel",  check-in online is completed, so Kenya/Tanzania: here we come!
While we are enjoying our vacation, here are a couple of layouts for you to enjoy. Both were made for a secret scraplift, and both are not to my satisfaction. That's because when you are participating in a SSL, you'll never know what you're about to get as origional. In both these cases, I wasn't happy with the example, the first one had too many different patterns and the second one used to be a Christmas layout with a lot of embellishments.
Thank you for your visit, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Nou sil en gezin veel plezier van jullie vakantie geniet ervan want het weer hier is knudde maakt maar veel foto's dan kunnen wij ook genieten van wat jullie gezien hebben.

    groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie! Geniet ervan!

    Enne het probleem van het liften van lo's herken ik..... Ik had ook een moeilijke....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastig om zulke scraplifts voorgeschoteld te krijgen! De tweede is meer mijn smaak en vind ik erg mooi.
    Ik wens je een fijne vakantie en hoop dat jullie genieten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia