vrijdag 25 oktober 2013

Gewonnen!

Hallo allemaal!
Na een enerverende week is het nu weekend voor mij (wel 4 dagen lang!). En wat is er nou mooier dan het weekend te beginnen met het winnen van een challenge? Ik was blij verrast te lezen vandaag, dat mijn layout over Helena Oudshoorn de eerste plaats heeft behaald in challenge nr. 11 bij We Love Vintage Challengeblog! Wow, weer een leuke badge voor in de sidebar en nog leuker: een kadobon te besteden bij De hobbyboerderij! Daar heb ik stiekem al even gespiekt, maar oh, dat wordt nog moeilijk kiezen, hoor!
Kort en goed: mijn weekend kan in elk geval niet beter beginnen! Ik hoop dat jullie ook een goed weekend hebben!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
After a busy week, the weekend has finally arrived! I have 4 days off, yeah! Today I learned that my heritage layout "Helena Oudshoorn" has been choosen as winner of challenge # 11 at We Love Vintage Challengeblog, isn't that a great way to start the weekend? I'm happy with a new winner's badge for my sidebar of course but even more happier to read that I won a gift certificate from one of their sponsors! Gee, it will be hard to decide what to buy for that!
Anyway, my (long) weekend has started off great and I hope you all will have a great weekend as well!
Thanks for your visit, see you soon!

1 opmerking:

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia