vrijdag 20 september 2013

Deugniet

Hallo allemaal!
Voor mij is gisteren het weekend alweer begonnen en ik heb heerlijk weer een paar dagen achter elkaar vrij, dagen waarop niets gepland staat en alles komt zoals het komt.! Goed, DH is morgen dan wel jarig, maar aan verjaardagen doen we al lang niet meer, dus een echt feestje geven we niet. Voordeel daarvan is, dat je ook geen toestanden in huis hoeft te halen en de hele dag door visite hebt, lekker rustig! Uiteraard is er wel gebak, dus wie er komen wil, is natuurlijk van harte welkom 's avonds, want overdag gaat DH een wedstrijdje fluiten en ik kreeg gisteren het leuke bericht dat ik een vrijgekomen plekje heb gewonnen bij de zaterdagcrop van Scrapdelight. Ik ben dus ook nagenoeg de hele dag onder de pannen. Hiervoor ben ik al de hele dag op zoek naar voorbeelden van mooie heritage layouts op pinterest en de familiefoto's daarvoor aan het bewerken en uitprinten, zodat ik in elk geval 1 of 2 layouts kan maken tijdens de crop. Ik heb er al helemaal zin in!
Onderstaande layout heb ik een paar weken geleden al gemaakt, maar nog niet laten zien aan jullie. Op de foto staat Debbie toen ze een paar maanden oud was, met een heerlijk ondeugend koppie. Dessinpapier komt uit de restjesbak en is van verschillende merken, bloemetjes uit mijn onuitputtelijke voorraad. Verder heb ik hoek- en randponsen van MS gebruikt, een swirlstans van Die-namics en een mask van Prima Marketing met glimmermist.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
I have a long weekend coming up, that in fact started yesterday! I love to have some days to relax when nothing is planned ahead. Okay, DH celebrates his 59th birthday tomorrow but we don't trow parties anymore, so no big fuss and no stress with family visits and so on. Yesterday I got the message that I won a crop at Scrapdelight for tomorrow and DH will attend a soccer game, so we won't be at home all day. For the crop I browsed Pinterest in search of some beautiful heritage layouts as example and I spent almost all day today at the computer to edit the old family photos that I want to use tomorrow.
Meanwhile I want to show you this layout that I made a  while ago with a photo of our youngest daughter, when she was only a few months old. Designpapers are scraps from my stash, as well as all flowers. I used a Prima Marketing mask with Glimmermist in the upper left corner, some MS border and corner punches and a swirl die from Die-namics.
Thanks for your visit, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat je morgen naar scrapdelight gaat! Had daar een maand geleden een workshop gewonnen en vind het een leuke winkel! Ze hebben eigenlijk te veel moois... Veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd met DH!
    Idd een leuke foto van je dochter! En weer een mooie LO!
    Geniet van je weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel scrapplezier morgen! Lekker zo'n dagje! Je lo is mooi! Wat een mooi koppie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...En heb je het naar je zin gehad gisteren? Prachtig hoe in deze layout de foto eraf spettert

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia