zaterdag 13 juli 2013

My pride 'n joy(ce)

Hallo allemaal!
Het is alweer zaterdag en dit is mijn eerste vrije dag in een reeks van 5(!), lekker hoor zo'n vooruitzicht. Ik heb me dan ook voorgenomen om redelijk wat tijd voor mezelf in te plannen met alleen maar leuke dingen, waaronder natuurlijk scrappen. Zo staan er voornamelijk gezellige dingen op het programma, morgen een bbq in Den Haag, maandag komt een vriendinnetje thee drinken, dinsdag ga ik lunchen met een collegaatje en woensdag wordt knutseldag, want dan moet mijn auto naar de garage voor de APK. Ook heb ik vandaag een lang gekoesterde wens in vervulling laten gaan, want ik heb eindelijk een smartphone gekocht, zodat ik voortaan ook mobiel kan internetten ipv achter de pc. Ik moet nog wel uitvissen hoe alles werkt, maar dat gaat vast wel lukken. Tijdens het surfen op internet, kom ik altijd de meest fantastische blogs en sites tegen van zowel professionele als minder professionele scrappers en kaartenmakers. Ik volg er een kleine 100 en hoewel ik heel vaak geen reactie achterlaat (met excuses daarvoor), kan ik wel enorm genieten van alle creaties die er door iedereen worden gemaakt. Sommige zijn zo mooi, dat ik ze op Pinterest plaats om ooit nog eens te liften of om inspiratie op te doen. Zo vond ik een layout van Gabrielle Pollacco (die blauwe hieronder) zó mooi, dat ik hem heb gelift. Ik heb verschillende merken papier gebruikt, zowel van Maja Design, Pion Design, Panduro als Carta Bella. Bloemen komen ook van verschillende merken, de donkerroze zijn van Recollections, de kleine roosjes van Wild Orchids en de roze platte bloemen van Petalo, blaadjes van Prima. Embellishments van ZVA Creative (swirls), Melissa Francis (ovaal frame), Websters (vlinder cabuchon) en hoekornamentje van Prima. Kant, parelketting en jute komt uit mijn voorraad. De randjes zijn geborduurd in 2 kleuren, maar ik heb ook met rubons faux stitches aangebracht. Alle bloemetjes kregen een subtiel glimmertje met Glimmer Glaze van Tattered Angels. Dat vind ik nog steeds het leukste van scrappen, allerlei spulletjes bij elkaar zoeken, die niet persé van een en hetzelfde merk zijn, maar wonderwel bij elkaar passen. Lekker rommelen in mijn eigen voorraad en dan toch tot één geheel komen, heerlijk!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!


Hi everyone!
This day is the first of five off days on a row, wheehoo! Duty will be calling again next Thursday, so I planned a lot of fun activities in the next couple of days, including some scrapbooking time in my room. Also I finally bought myself a new smartphone, so that I can browse the net while being on the road, instead of using the pc at home. I follow some 100 blogs of professional and semi professional crafters and brands and love all the art work people are creating. I am truely sorry for not leaving a  comment on every single blog, simply because it takes up too much time. Every now and then I come accross such gorgeous creations that I pin tem on one of my boards at Pinterest, just to get my creative juices flowing when I lack inspiration. The pink layout above was made by me, using the blue one of Gabrielle Pollacco as source of  inspiration. As it turned out, it's more of a lift actually. I love to mix and match several brands and in this case I used papers from Maja design, Panduro, Pion design and Carta Bella. Embellishments are different brands as well, ZVA Creative (swirls), Melissa Francis (oval frame), Prima (resin corner), Websters (butterfly cabuchon), Petaloo, Wild Orchids, Reflections (flowers), Prima (leaves). Lace, pearls and rubons are from my stash. The background was stitched with 2 different colors and all flowers got a bit of a glimmer with Glimmer Glaze (Tattered Angels).
Thanks for your visit, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Zo zeg, wat een beauty! En wat een details. Daar kun je een uur naar kijken. Geweldig mooi en aar passen. dan al die kleuren die zo mooi bij elkaar passen. Echt weer een meesterwerken.
    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sylvia wat een mooi geheel heb je ervan gemaakt, frummeltje hier, frummeltje daar en dan kom je toch tot èèn mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je deze wou liften! En wat heb je er zelf een mooi geheel van gemaakt! Een genot om naar te kijken en wie weet probeer ik die ook nog eens te liften; zou deze zomer toch moeten lukken foto's te scrappen... Wens je een zonnig weekend en geniet van je vrije dagen, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi Sylvia, enne... geniet van je 5 vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia