zondag 24 maart 2013

kaartje

Hallo allemaal!
Ik had jullie gisteren beloofd het kaartje te laten zien, wat ik ontving van Gerrina als bedankje voor het winnen van mijn laatste blogcandy. Hier is hij dan, ziet er toch prachtig uit? Echt zo'n kaartje waar je lentekriebels van krijgt. Dank je wel, Gerrina! Het mag dan zo langzamerhand ook wel lente worden, hoor. Al schijnt het zonnetje hier, toch is het behoorlijk koud met die wind toen ik net naar de brievenbus liep.
Verder weinig nieuws onder de zon: ik heb sinds gisteren een ontstoken elleboog, Erg pijnlijk, kan ik je vertellen, want zowel het strekken als buigen doet pijn, het meest comfortabel is het nog als ik mijn arm half gebogen laat rusten. Waarschijnlijk is het een pees- of slijmbeursontsteking, maar hoe ik die opgelopen heb, is vraag twee. In elk geval is m'n elleboog rood, opgezet en warm en kan ik er niet veel mee doen op het moment. Geluk bij een ongeluk is dan wel, dat het mijn linkerarm betreft. Morgen maar even langs de huisarts voor een antibioticakuurtje, kijken of dat helpt.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
As promised, here is the card that I received yesterday from Gerrina. She has won my latest blogcandy and sent me this card to thank me. Isn't it great? I love these soft tones, it makes me long for spring to arrive, 'cause today it's still very cold outside. Thank you so much, Gerrina!
Since yesterday my left elbow is hurting! It's probably bursitis olecrani, my skin is red and hot and moving my arm (bending as well as stretching) hurts! I'll call my physician tomorrow, hoping to get some anti biotics to relieve the pain and swelling.
Thanks for your visit, see you soon!

1 opmerking:

  1. Leuk om het kaartje hier te zien! Fijne zondag verder! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia