dinsdag 26 maart 2013

I do

Hallo allemaal!
Met mijn elleboog gaat het gelukkig alweer iets beter. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en die constateerde inderdaad een slijmbeursontsteking. Voorlopig mag ik niet tillen en zoveel mogelijk de arm laten rusten. Tegen de pijn en de ontsteking heb ik een week Diclofenac voorgeschreven gekregen, we zien wel wat dat doet! Scrappen gaat wel, zolang ik niet te veel kracht moet zetten bij het snijden, voorlopig hou ik het echter maar bij borduren, daar heb ik mijn linkerarm namelijk niet zoveel bij nodig.
Ik heb nog wel een paar leuke berichtjes: de Spring Spool, die ik had ingezonden bij een paar challenge blogs heeft een eervolle vermelding gekregen bij The Shabby Tearoom en is de winnende inzending bij Papercraft Star (en dus heb ik weer 2 blinkies op m'n blog erbij)!
Voor CCG nr 235 heb ik een van mijn trouwfoto's gescrapt met gebruikmaking van onderstaand inspiratieboard. Papier is van Webster's, het achtergrondje gewreven met metallic rub-ons (koper) en een mask van TCW. De swirl is van ZVA en de randpons van Martha Stewart. Hm, als ik zo de foto naast het inspiratieboard zie, lijken de kleuren wat flets, maar ik kan je verzekeren, in het echt zijn ze intenser.
De CCG nr 236 en 237 heb ik ook gemaakt (ik vind die uitdagingen daar zo leuk, omdat je niet alleen een kleurenpalet krijgt, maar ook nog eens 4 inspiratiefoto's en bijbehorende suggesties, je hebt dus heel veel keus om iets naar je eigen zin te maken), maar aangezien het uploaden op het CCG blog maar met 1 foto per dag kan, krijgen jullie die morgen en overmorgen te zien.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
The pain in my elbow is slowly decreasing. Yesterday I went to my physician and he concluded that this is defenitely busitis. I'm on painkillers now and cannot lift anything for a whole week. Scrapbooking is possible, as long as I use my paper trimmer (I hate that tool!) instead of rulers and my Xacto knife, what I normally do. For now I'll stick to my cross stitching, so that I can let my arm rest most of the time.
Doing my bloghopping today, I read that my Sping Spool has got a honourable mention at # 158 The Shabby Tearoom and has become the super nova winner at Papercraft Star (birds), which means another 2 blinkies to add to my blog!!
At CCG I made challenge # 235, 236 and 237 on a row, but uploading to the gallery over there is limited to 1 photo a day, so for starters here's my take on # 235 and the inspiration board. (I really love the challenges at CCG, not only because the board shows such wonderful palettes, but you can also draw your inspiration from any of the 4 photos provided along with the suggestions they give you). Designpapers are Webster's, I rubbed the background with copper metallic rubons using a template of TCW, swirl is ZVA and borderpunch is Matha Stewart. I'll show you my takes on # 236 and # 237 in the next couple of days.
Thanks for your visit, see you soon!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Sylvia!
    Het papier ken ik en heb ik ook mijn eigen trouwreportage op gescrapt!
    Sierlijk en chique!
    Gefeliciteerd met je nominaties en beterschap met je elleboog!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je toch nog kan scrappen; sterkte verder met je elleboog! Vind deze LO weer mooi en de inspiratiefoto die je erbij gezet hebt is ook een hele mooie; snap dat je vingers dan jeuken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia