zaterdag 16 februari 2013

Gallery fave !

Hallo allemaal!
Even snel een berichtje van mij voor ik zo dadelijk ga werken. Mijn layout is uitgekozen als Gallery Fave bij Color Combos Galore, wheehoo! Is dat leuk, of niet? Als je klikt op deze link (naar beneden scrollen) kom je er vanzelf!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
Just a quick post to let you know, that my layout has been chosen as Gallery Fave at Color Combos Galore, isn't that great? Just click here, scroll down a bit and you'll see what I mean!
Thanks for your visit, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Gefeliciteerd! En werk ze met zin vandaag.. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig, dat jouw lo is uitgekozen. Hij is ook heel chic. Verfijnd eigenlijk. Proficiat, meid. Eerlijk verdiend.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sylvia, ik wil hem graag scrap liften. Zou jij hem aan mij willen sturen via mijn e-mail?
    Alvast bedankt
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia