dinsdag 12 februari 2013

12 tags of 2013 februari

Hallo allemaal!
Vandaag heb ik nog een vrije dag en die heb ik voor een gedeelte besteed aan het reorganiseren van foto's op mijn computer. Ppff, wat een werk zeg, alles herbenoemen en in mapjes stoppen, weggooien wat niet meer nodig is etc. Afijn, het is nu weer een stuk overzichtelijker. Tim's tag van februari is ook al weer een feit, maar de mijne is dit keer wel een beetje anders. Tim heeft opnieuw een Valentijns tag gemaakt met zijn blue print stempel van de Queen of Hearts, maar aangezien ik die niet heb en ik een gewone speelkaart niet leuk vond, heb ik er maar iets heel anders van gemaakt. Het plaatje is van G45 (Place in Time). Het zwarte cardstock is van Co'ordinations en heeft een roze kern. Dit is geëmbosst en de hartjes zijn opgeschuurd, zodat het roze er door komt. De banner is wel van Tim (stans) waarop met de Dymotang een titel is gemaakt, nog wat hartjes geponst en gestempeld en klaar zijn we weer.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
Today is my day off and I used all morning to organize the photos on my computer, labelling each and everyone and storing them. What a hell of a job! (it consumes so much time). Anyway, I did Tim's tag of February in a somewhat different way, because I do not own the stamp he used. I replaced the stamp by a Valentine's image from G45, embossed the black Co'ordinations cardstock with hearts, that were sanded down a bit to reveal the reddish core of the cardstock, cut a tattered banner (from TH) and made a dymolabel for the title. On the background I stamped some hearts and punched a larger one with MS punch.
Thanks for your visit, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Een echte liefdes tag!
    Mooi gedaan!
    Geïnspireerd op....helemaal top!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele nuttige vrije dag dus..! Mooie tag geworden. Moest even glimlachen, want ik zie tot nu toe bij niemand de blueprint stempel verschijnen... En jij bent de 2e die ik zie met G45 erop. Maar gelukkig allebei totaal anders. Mooi is dit plaatje; ik ben ook al voor die lijn 'gevallen'... Heel mooi dat geëmbostte en opgeschuurd! Groetjes, Gerrina
    Oh, ja, niet schrikken hoor, maar donderdag staan er 2 LO's op m'n blog...

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia