dinsdag 27 november 2012

wel zin maar weinig tijd

Toen ik nog in Borneo zat, had ik m'n notebook mee, zodat ik af en toe ook het internet op kon. Stomverbaasd las ik daar, dat ik de novemberrak bij Dutch Dares heb gewonnen. Dat is nog eens een leuke thuiskomer, zeg! Als hij binnen is, zal ik hier even een foto laten zien, van wat er in de rak zit.
Ondertussen heb ik ook al weer gewerkt en, hoewel ik wel zin heb om te scrappen, heb ik nog geen tijd. Ik ben al 2 dagen bezig geweest met het uitzoeken van de 1200 foto's die ik gemaakt heb om een mooi fotoboek samen te stellen. Dat is nu eindelijk klaar en inmiddels besteld. Van de week ga ik eerst maar eens even m'n laatste aankopen opruimen (die van de Kreadoe o.a.), want die liggen er nog net zo als ik ze aangeschaft heb net voor de vakantie. Deze week moet ik ook nog een kadootje scrappen voor de vriendin van mijn vader, ze wordt 85 jaar en ik denk dat ik maar een canvas voor haar ga maken. Dan nog wat kerstkaartjes, want voor je het weet is het alweer zover. M'n kerstkrans is in elk geval al wel af, lekker in het wit met wat rode accenten. Krans en gebruikte embellishments komen van de Action/Xenos, behalve het kerstboompje op de slee, dat is van Tim Holtz.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
 


During my vacation in Borneo I brought my notebook so that I could go online whenever internet was available. In one of the hotels I found out, that I was the lucky winner of the November rak at the Dutch Dares challenge blog. What a nice surprise! I will post the contents as soon as it has arrived!
I'd love to start scrapping again, but first I had to sort out some 1200 photos I took and made a photo album online, that took me 2 whole days. And I have to get going with my X-mas cards, 'cos X-mas is approaching fast. Also I need to make a birthday gift for the ladyfriend of my father's, hm, I think I'll make her a canvas. At least I managed to make a new X-mas wreath for my living room, all in white with some red accents. The embellishments I used are all low budget, except for the little Christmas tree on the sleigh, which is Tim Holtz.
Thanks for your visit, see you soon!


1 opmerking:

  1. wat is je krans mooi, leuk idee van dat boompje. dat idee ga ik even onthouden, heb er 1 van de xenos in houtkleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia