donderdag 29 november 2012

Secret scrap lift

Hallo allemaal!
Begin november had ik jullie verteld dat ik op SA forum meedoe aan een secret scraplift en omdat deze nu afgelopen is, kan ik jullie eindelijk de hele layout laten zien, ipv het sneakje. De bovenste layout (innocence) kreeg ik van de host om te liften en eronder zie je mijn uitwerking (100% woman) ervan. De derde layout is gemaakt door Sylvana en gelift nav van mijn layout en de laatste is van Wilma, die de layout van Sylvana weer gelift heeft. Wat een verschillende uitwerkingen zijn het geworden, hè?
Ik heb restjes papier gebruikt van Prima (Song Bird) om de zeshoekjes te maken, verder veel bloemen en de vlinders heb ik vervangen door vogeltjes. Op de foto staat mijn 19-jarig petekind Michelle. Wat vinden jullie ervan?
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!
 
 
 

Hi everyone!
Early November I posted at this blog, that I was participating in the Secret Scrap Lift at the SA forum and I showed you a little sneak. Now I can finally you show the entire layout. First you see the origional layout (innocence) that the host sent me, which was the inspiration source for my layout (100% woman). Sylvana made the third one, inpsired by mine and the last one was made by Wilma. Isn't it funny to see how things change when different people use each others layout as an example?
I used scraps of Prima design papers (Song Bird) to create the hexagons, lots of flowers and replaced the butterflies by birds. On the photo you see my 19 y.o. niece Michelle. What do you think?
Thanks for your visit, see you soon!


2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien hoe zoiets veranderd ! Ik vind je uitwerking prachtig hoor, mooi papier en mooie madame !!!! Knap gedaan.
    Alle ontwerpen zijn heel mooi, ieder in zijn eigen stijl.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien! Mooie lift heb je gemaakt, Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia