donderdag 9 augustus 2012

Model Michelle

De eerste layout gemaakt op mijn nieuwe kamer is een feit! Op de foto staat een nicht(je) van mij, dat ook mijn petekind is, Michelle (dochter van mijn zus). De foto is van Facebook geplukt, Michelle heeft onlangs een fotosessie gedaan en er zijn prachtige foto's van haar gemaakt. Deze heeft een wat afwijkend formaat dan de standaard 10x15 cm afmetingen, dat is weer eens wat anders. Het papier is van Prima, wat vaak zó mooi is, dat het bijna geen toevoegingen nodig heeft. Ik heb alleen wat achtergrondpapiertjes gelayerd en gedistresst, een swirl, een kantje en een enkele bloem toegevoegd, want meer heeft deze layout naar mijn mening niet nodig.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

I completed my first layout in my new scraproom. On the photo you see my niece and godchild Michelle. She has had a photoshoot recently and I used this beautiful photo, that I downloaded from Facebook, for this layout. Designpapers are from Prima Marketing, that are so gorgeous by themselves that they hardly need any embellishments. I only layered a few background papers that I distressed as well, added one single flower, a swirl and some pieces of lace, that's all.
Thanks for watching, see you soon!

5 opmerkingen:

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia