dinsdag 21 augustus 2012

Family fun

Afgelopen week heb ik wat nieuwe papierblokken van Prima Marketing besteld en binnen gekregen, zulke mooie nieuwe lijnen zijn er uit, wow! Dit keer heb ik geen 30x30 papier besteld (meestal knip of scheur ik er toch delen vanaf) maar op A4 formaat, ook heel leuk om mee te werken op een 30x30 layout.
Deze maakte ik met papier uit de lijn Rondelle en een familiefoto van mijn zus met haar gezin, uitwaaiend op het strand. De foto is in sepia afgedrukt en past goed bij de kleuren van het papier. Ik zend hem in voor de Product challenge van augustus bij Scrapbook Challenges, waar het gaat om het gebruik van kant op een layout of kaart. Op de layout heb ik lace rubons gebruikt (van de Action), echt kant (het zwarte), een taartrand mask van TCW die gemist is met Glimmermist Raven (Tattered Angels) en kanten bloemen van Prima Marketing. De houten vogeltjes onderaan als border komen van Xenos. Hier en daar nog wat stipjes met de Perlen Pen (Lachs), want parels en kant gaat zo goed samen!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Last week I ordered some new paperpads from Prima Marketing, 'cause the new lines are so yummie!
Instead of using 12x12", I ordered them at A4, for most of the times I tear them up or cut out the flowers, so in a way I am saving *LOL*. This layout was made with a sheet from the new Rondelle papers and a sepia photo of my sister's family and will be participating in the August Product Challenge at Scrapbook Challenges, using lace. I love to use lace, in this particular layout I used lace rubons, black fabric lace, lace flowers (by Prima) and a doily mask (The Crafters Workshop) that I misted with Raven Glimmermist (Tattered Angels). I also made some pearls with my pearl pen (Viva Decor, Lachs), because lace and pearls go together very well, don't you think? The wooden birdies as border are budget!
Thanks for watching, see you soon!


7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie lo. Fantastisch die kleuren.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi!!! dat papier lijkt wel gemaakt voor de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaf is dat prima papier ook!! je layout is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit mooi, ik heb hem even groter bekeken, het papier is al prachtig, maar jouw kantverwerking erbij maakt het af. Wat is dat witte kant rechts mooi!. Ik dub wel of ik de vogeltjes onderin er iets aan vindt toevoegen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de vogeltjes (zijn er 6 als je goed kijkt) hebben een verborgen, persoonlijke betekenis.

      Verwijderen
    2. dan slaat het vast op de personen in de foto en snap ik de toegevoegde waarde. Ik heb de rubon`s gevonden bij de Action

      Verwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia