zaterdag 21 juli 2012

Huge giveaway at Ingvild Bolme's blog

Het blog van Ingvild Bolme volg ik nog niet zo lang, maar ik kende haar al wel veel langer. Zij maakt echt ongelooflijke dingen, helemaal naar mijn smaak en stijl. Ik volg haar ook op Pinterest, daar heb ik o.a. haar idee vandaan om een koffiemolen te scrappen (zie eerdere berichten). Op dit moment ontwerpt ze o.a. voor Prima Marketing en op haar blog geeft ze nu een enorme candy weg, met allerlei Prima artikelen en haar eigen ontwerpen aan embellishments en gereedschappen om het feit te vieren dat ze een nieuwe blog heeft. Wie wil dat nou niet winnen? Ik in elk geval wel! Ookal is de kans klein, dat ik hem win, proberen kan altijd, toch? Ga maar eens kijken bij Ingvild en doe mee. Wie weet ben jij de gelukkige! Meedoen kan tot 31 augustus a.s.
Fijn weekend allemaal!

Ingvild Bolme is celebrating her new blog design with a huge candy, or, as she describes it herself, a "mountain" of Prima, with loads of embellishments and tools, designed by Ingvild herself.
I am a fan of her, although I recently became a follower of her blog. At Pinterest I found her coffee grinder, that I lifted a while ago. If you would like a chance of winning this pile of goodies, hop over to her blog and follow the instructions. You can find her blog here or just click on the photo in the sidebar at the right.
Have a great weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia