donderdag 31 mei 2012

Une belle vue

Nog maar een layout van Parijs, dit doorkijkje was vlakbij ons hotel en ziet er zo "tijdloos" uit, vind ik. Het achtergrondpapier is van Prima Marketing, ik heb een mask van The Crafters Workshop (brick wall) gebruikt voor de stenen langs de randen, die met distress inkt (tea dye) zijn gekleurd. De "mat" voor de foto is in feite ook een mal. Hiervoor heb ik een (plastic) fotolijstje van de Xenos gebruikt. Het heeft van die mooie swirls en is bespoten met Cosmic Shimmermist in 2 kleuren. De stansjes van de lantaarn heb ik al minstens een jaar of 4 in mijn voorraad liggen en kon ik hiervoor mooi gebruiken, ze verdoezelen namelijk een persoon die op die plek in de foto stond en zo zie je haar niet meer. Verder veel bloemen (uiteraard) van Wild Orchids. Het uithangbord met de titel is een stans van Tim Holtz, bewerkt met distressinkt in 3 kleuren, daarna geschuurd en opnieuw geïnkt. De vogel is bewerkt met crackle accents en de kettinkjes waaraan het bord hangt, zijn vastgeplakt met Tacky Glue. De houten fleur de lis komt uit Parijs (Le temple du Scrap), de swirl van ZVA is doormidden geknipt. Verder nog wat kantjes uit eigen voorraad.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


Another layout with a nice photo of Paris, this view seems timeless to me. Designpapers in the back are from Prima Marketing, I used The Crafters Workshop brick wall mask for the edges with Distress Ink (tea dye). A plastic photoframe misted with Cosmic Shimmer was used to create a mat for the photo. Lace, flowers (Wild Orchids) are from my stash. The streetlamp dies cover up a person that was right in the middle of the photo. Hanging sign is a die from Tim Holtz, distressed with 3 different colors distress ink, sanded and re-inked. The bird got a layer of Crackle Accents and I glued the pieces of chain down with some Tacky Glue. I cut the swirl (ZVA) in half and the wooden "Fleur de lis" was bought in Paris (Le temple du Scrap).
Thanks for watching, see you soon!


1 opmerking:

  1. Wow, wat heb je dit prachtig gemaakt Sylvia. Schitterend en die bloemen zijn geweldig. Een kunstwerk joh.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia