zondag 8 april 2012

opnieuw een gallery gem

En nog een klein berichtje voor vandaag: mijn layout over mijn overgrootmoeder is uitgeroepen tot een van de drie Gallery Gems van deze week bij Scrapbook Challenges! Elke keer weer leuk, als deze eer je te beurt valt!! (het is mijn 6e keer alweer).

Another short messeage to let you know that my layout of my great grandmother has been chosen as one of the three Gallery Gems of this week at Scrapbook Challenges! Needless to say that I'm honoured (for the 6th time already)!

1 opmerking:

  1. Je mag me onderhand weleens vertellen waar je die schatkist bewaart. Kan ik er eens een handjevol uithalen.Wat heerlijk toch dat je het zo goed doet. Je blijft vorderingen maken.
    Ik ben niet alleen een volger, maar ook een bewonderaarster.
    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia