zondag 1 april 2012

52 walks of scrap

Het is alweer zondag en tijd voor de volgende wandeling bij 52 walks of scrap van Scrapbook Challenges. Het is alleen jammer dat er nog geen thema is opgegeven, want het weer is nu mooi. De volgende twee tags die ik voor deze uitdaging heb gemaakt zijn nr. 11 en 12. Voor nr. 11 was het thema Lost en voor week 12 Awakening. Soms speel ik een beetje vals, vanwege tijdgebrek. Tijdens de wandeling die ik maak, neem ik namelijk meerdere foto's en zo komt het dat ik soms een wekelijkse wandeling kan overslaan, omdat ik dan toevallig al een foto heb, die bij het opgegeven thema past. Zo ook de foto van week 11. Deze schoenen hangen in een hoge boom naast een flat. Ik weet dat dat een bepaalde betekenis heeft (mij is ooit verteld, dat er drugs verhandeld worden op plaatsen waar schoenen hoog hangen, kan in een boom zijn, in een lantaarnpaal of over electriciteitsdraden e.d.), maar misschien heeft iemand ze gewoon vanuit de flat naar beneden gegooid en zijn ze in de boom blijven hangen....
De awakening foto voor tag 12 is een kat, die lekker lui in het zonnetje lag te soezen en net wakker werd toen ik eraan kwam.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

I completed my two tags for the 52 walks of scrap challenge at Scrapbook Challenges for week 11 and 12. Tag # 11 Lost shows a pair of shoes hanging in a tree, next to an appartment building. In my innocence I like to believe that someone tossed out his shoes from above, that caught tangled up in the tree (but in the back of my mind I know that high hanging shoes have a complete other meaning). I tied some twine on the tag, representing shoe laces.
For week's 12 prompt Awakening I came across this lazy ginger cat, that was enjoying the sunshine. It just woke up when I passed by. I did some tearing on the paper and created a shining sun with some warm colors orange and yellow. On the back of all tags I put my journalling.
Thanks for watching, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Dat wordt een mooie verzameling tags Sylvia en ach valsspelen mag af en toe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel apart Sylvia. Mooi project!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoenen die worden opgehangen hebben in Amerika vooral de betekenis is dat een member van een gang is vermoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia