zaterdag 21 januari 2012

YES!!!! Tweede ronde gehaald, opnieuw stemmen aub!

Wow, super bedankt voor al jullie stemmen op mijn layout van de eerste ronde bij Practical Scrappers! Ik zit in de tweede ronde (27 finalisten zijn er nog over) en opnieuw heb ik jullie stem nodig! Als je deze link aanklikt, vind je mijn layout als 18e foto. Graag opnieuw stemmen door het hokje voor mijn naam (Sylvia van der Steen) aan te vinken om de derde ronde te bereiken (er gaan er nu 10 door gekozen door het DT van Practical Scrappers en 5 Fan Favorieten). Opnieuw dank je wel voor jullie stem!!
Bedankt voor het kijken en het stemmen en tot gauw!

Yes!!!! I made it to the second round of the Big Layout Contest at Practical Scrappers and again I need your vote. Please check the box in front of my name (Sylvia van der Steen) at this link and vote for my layout please! I would love to make it to the third round! Voting closes Wednesday at 11.00 pm CST.
Thanks for watching and voting, see you soon!

7 opmerkingen:

  1. Mijn stem heb je ook weer! (Hoort ook wel als je naar de keuze kijkt!) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk stem ik weer. En niet alleen omdat jij het bent, maar ook omdat ik het echt de mooiste vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer prachtig Sylvia wat een mooie indeling en prachtige kleuren heb je gebruikt. Ook de bloemencluster linksonder vind ik erg mooi gedaan.
    En alhoewel ik heel even twijfelde want ik was ook weg van de layout van Helena :) heb ik wel voor jou gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tuurlijk ga ik op deze mooie LO stemmen.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig lootje! Vind het een prachtige kleurencombi en een hele mooie indeling.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia