maandag 14 november 2011

nog wat kerstkaartjes

De komende weken wordt het weer superdruk voor mij, veel werken en ook de weekenden beginnen al weer aardig vol te lopen met allerlei afspraken. De kerstkaartenproductie moet dan maar even in een hogere versnelling, wat tegelijkertijd inhoudt dat er wat dezelfde kaartjes ontstaan. Het kost gewoon veel te veel tijd om elk kaartje apart te ontwerpen en uit te voeren. Bij deze heb ik het kerstpapier van Pink Paisley gebruikt, mooi papier, wat eigenlijk nauwelijks enige toevoeging nodig heeft.
Bedankt voor het kijken en jullie lieve berichtjes. Tot gauw!



In the next few weeks I will be very busy with work (during the week) and lots of appointments during the weekends, so I have very little spare time left to make all my X-mas cards. Therefore I had to do some mass production in order to get some cards finished. For these cards I used the Christmas papers of Pink Paisley, they are so beautiful that I hardly used any embellishments at all.
Thanks for watching and your sweet comments, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk joh!!! Wat een leuk papier!
    Succes met alle druktes ;-)
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze erg leuk en ook ik maak echt wel enkele dezelfde kaarten hoor. Om nou ongeveer 100 verschillende kaarten te maken gaat me wat te ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die kaart met die theelichtjes leuk. Moet ik echt ook eens proberen. Het hoeft tenslotte niet persé voor de kerst te zijn.
    Al maak je niet alle kerstkaartjes nieuw. De ontvanger weet dat niet. Trouwens als je ze koopt, heb je ook de kans 2 dezelfde te krijgen. En deze zijn origineel en mooier dan in de winkel.
    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal erg leuk! Geen straf om zo'n kaart te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia