donderdag 24 november 2011

happy to be here... ... in Sweden

Ik doe nog steeds mee met de Count Up Challenge bij Scrapdelight. Ondertussen zijn we bij challenge nr. 11 aangekomen. De eisen daarvoor zijn: gebruikt 11 foto's, waarvan exact 4 een andere vorm moeten hebben dan vierkant of langwerpig, er moeten muzieknoten te zien zijn, een titel met het woord "happy" erin en exact 11 blingstenen of pearls. Dit is mijn uitwerking. Ik heb gisternacht heel weinig geslapen (ca. 1,5 uur) omdat DH verschrikkelijk verkouden is en mij met z'n gehoest uit de slaap hield. Tijdens het wakkerliggen bedacht ik het volgende draaitechniekje, om toch alle 11 foto's te kunnen verwerken op 1 lo. De fotootjes links (waarvan 4 met een andere vorm) zijn bevestigd op een lange satéprikker, die met behulp van de kralen boven en onder te draaien is. Aan de achterkant zie je dus 4 andere foto's dan aan de voorkant. Rondom de foto's heb ik het cardstock iets wijder uitgesneden, zodat er ruimte is om de foto's te draaien. De muzieknoten zijn verwerkt als letter H, er zitten 6 blingsteentjes in de titel en nog 5 boven in de rechterhoek. Dessinpapier is van Graphic 45, bloem van Prima en het kantje komt uit Zweden.
Bedankt voor het kijken en jullie lieve berichtjes. Tot gauw!


I am still participating in the Count Up Challenge at the forum of Scrapdelight. For # 11 we had to use 11 photos, 4 of which should have a different shape (not square of rectangular), you have to use exactly 11 bling or pearl stones, some music notes and the word "happy"in the title.
Last night I could sleep, because my DH has a bad cold and he kept me awake with his coughing all night, so I came up with this little twisting technique. The photos on the left were mounted on a skewer, that can be twisted by the 2 beads at the bottom and top. On the back side are 4 other photos. I cut out the cardstock around the photos just a bit wider, so that there is enough room to turn the photos around. The H of "happy" was composed by used two music notes on top of each other, 6 bling stones are used in the title and another 5 in the upper right corner.  Designpapers is from Graphic 45, flower from Prima and the lace came from Sweden (where the photos were taken).
Thanks for watching and your sweet comments. See you soon!

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat slim! En creatief :-D Echt heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf gedaan Sylvia, jullie hebben het ook wel erg gezellig gehad zo te zien in Zweden

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk even bij lezen bij je....mooi deze lay outs en echt prachtig da one moment in time voor je dochter!
    Je bent ook al aardig een eind op weg met je kerstkaartjes, voor mij gaat het kopen worden want ik kan nog steeds niet scrappen helaas.
    Geniet wel van jullie blogs hoor!
    Alvast een fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet alleen vind ik het bijzonder inventief om zo'n systeem te bedenken om veel foto's te kunnen laten zien (hogere wiskunde) (dus je komt wat mij betreft in aanmerking voor de inventiviteits-prijs :-) maar ook vind ik het erg leuk om jou en J. samen aan het werk te zien. En wat een lol hadden jullie!
    Leuk hoor.
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad een heerlijke week. En Sylvia, ik voel me vereerd dat je mij in je Lo durft te verwerken. Maar dat idee van die draaifoto's vind ik wel zo fantastisch. Zelfs als ik ernaar kijk, zie ik nog niet hoe je dat nou voor elkaar gekregen hebt. Maar ja, jij hebt het ook druk, dus kun je op je gemak alles maken!!!
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia