donderdag 11 augustus 2011

Oma

Bij Sketchy Colors gaat uitdaging # 79 om een project (kaart, layout of iets anders) in het wit, rose en goud.
Vorige week was ik bij mijn vader op bezoek in Brabant en daar heb ik nog wat oude foto's meegenomen, o.a. deze van mijn oma van moeders kant (in het midden), samen met haar beide zussen. De foto is uit ca. 1967. Dessinpapier is van Maja Design, bloemen o.a. van Floral Petaloo en Prima, embellishments en kant uit eigen voorraad. De randjes zijn geïnkt met Victorian Velvet.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

At Sketchy Colors, challenge # 79 is about white, pink and gold. Last week I visited my dad en I took some vintage photos home with me. One of them shows my grandmother, together with her 2 sisters in 1967. I made this layout with Maja Design papers, flowers are from Floral Petaloo and Prima, all embellishments and lace from my stash. I inked all edges with Victorian Velvet distress ink.
Thanks for watching, see you soon!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel knap dat je van die mooie dingen maakt met die oude foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie lay out, geweldig roze met oud combineert perfect
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n super mooie Lo !!!
    Jij hebt binnenkort een super gaaf vintage album.

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig geheel zeg, zulke mooi kleuren wat staat dat toch mooi bij de foto zeg!
    Ik vind hem weer helemaal toppie!
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful LO Sylvia! The colours look beautiful together so soft and feminine too.
    Keryn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, what a great LO, love the papers...
    Thank you for joining SC's colorchallenge this week.
    Hugs, Kaia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful layout! Totally love this one!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia