dinsdag 14 juni 2011

The Color Room

Ik heb me pas aangemeld bij The Color Room, een site met uitdagingen op kleur, erg leuk om inspiratie op te doen. Het palet van deze week ziet er zo uit:

Ze doen er zelfs een schets bij, maar die hoef je niet te gebruiken. Ik heb er een verjaardagskaartje mee gemaakt voor mijn schoonzusje. De foto is een beetje donker uitgevallen, maar de kleuren komen aardig overeen.

 I recently joined The Color Room, where you can find lots of inspiration. Every week they have a new color challenge and they even give you a sketch, but the use of that is optional. I made this birthdaycard for my SIL. Sorry the photo seems a bit dark, but the colors in RL meet the pallette real close.
Thanks for watching, see you soon!

3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje hoor!
    Ik vind oranje altijd een moeilijk kleurtje.
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Sylvia. Dat halve maantje/bloemetje linksboven in de hoek vind ik vooral erg leuk. Moeilijk om te maken?
    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tamara, dat halve maantje is een stans van Tim Holtz, mini paper rosettes. In plaats van hem helemaal te sluiten, waaier je hem uit tot de helft. Wel dun papier gebruiken, met cardstock gaat het snel scheuren op de vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia