zondag 6 maart 2011

lekker geshopt!

Ik heb vandaag lekker geshopt bij Scrapdelight tijdens de koopzondag! Wat is dat toch een prachtige winkel!
De nieuwe lijnen van Prima marketing zijn er gearriveerd en dus heb ik de complete papierlijn Sparkling Spring en Botanical maar meegenomen, plus nog wat andere papiertjes van o.a. Pink Paislee. De embellishments waren al van verre aan het roepen: neem mij mee, neem mij mee! En wat doe je dan, tja, meenemen maar.... (bloos, bloos). Dit heb ik allemaal gekocht:
Bedankt voor het kijken en tot gauw!



Today I went shopping at Scrapdelight. Michelle's shop is so amazing with the most beautiful products! I bought the 2 new paper collections from Prima Marketing (Sparkling spring and Botanical), along with some other sheets. And ofcourse quite a few embellishments from various brands, they all seemed to scream at me: buy us, buy us.... (and so I did *blushing*)
Thanks for watching, see you soon!

5 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijke spulletjes! Dat papier met die witte rozen dat bovenop ligt is prachtig! En die embellies! Dat rozenlint op tule, daar heb ik ook wat van dat komt zo prachtig uit op een lootje!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O heb jij dat ook!!!!! Dat al die spulletjes je roepen? Hahaha, jij hebt heerlijk geshopt zo te zien! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooow je heb heel veel mooie
    spulletjes geshopt veel freubel plezier er mee

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kunt weer lekker aan de scrap! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave spullen heb je gekocht, dat papier is ook echt jammie!!!
    Veel plezier ermee.

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia