zondag 27 maart 2011

kaartjes

Ik heb wat kaartjes zitten maken, die ik eigenlijk wilde laten meedoen met de Challenge bij Sketchy Colors van vorige week, maar ik was te laat met inzenden (dat krijg je als je het druk hebt). In elk geval kan ik ze wel laten zien:


Maar voor de uitdaging van deze week ben ik wel op tijd bij Sketchy Colors # 64 : gebruik van de kleuren roze/oranje/wit. Dit kaartje zend ik ook in bij de uitdaging van Challenges for you # 4 volgens deze schets:



En nog een kaartje wat ik opgestuurd heb naar Belinda voor haar verjaardag:
Bedankt voor het kijken en tot gauw!



I have made a few cards this week, the first 2 baby cards were supposed to be my contribution for the challenge at Sketchy Colors of last week, but I was too busy to send them in in time for the challenge, too bad. Anyway the challenge of this week at Sketchy Colors I made in time, using the colors orange/pink/white. This one will also be my contribution for the challenge at CFY # 4, following the sketch.
The purple one I made for a friend's birthday.
Thanks for watching, see you soon!

11 opmerkingen:

  1. Your cards are beautiful!
    Lovely image and details.
    Thank you for joining us at Sketchy Colors this week - good luck!
    Hugs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia,

    Ik zie net pas dat ik bij de blogtrein een foutje gemaakt heb. Ik had naar jou moeten gaan, jij was me te snel af en was eerder bij Irene... maargoed dan nu nog maar even een berichtje. Je kaartjes zijn prachtig geworden! Vooral die eerste vind ik geweldig!
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaartjes Sylvia, vooral het geboorte kaartje voor een meisje vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je link aangepast, het werkt.
    Leuk al je kaarten,
    dank je voor het meedoen,

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaartjes heb je gemaakt. Dankjewel voor het meedoen bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi silouette, op de kaart die je voor CFY gemaakt hebt! Super! Andere kaartjes zien er ook leuk uit, vooral die laatste met het vintage-plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé, wat grappig, ik heb ook kant ipv papier gebruikt op de CFY-sketch! Mooie kaartjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes,jij bent even druk geweest zeg,toppie!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaart hoor Sylvia !
    Hij staat hier nog steeds te pronken op de schouw!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia