dinsdag 1 maart 2011

Internagellaktisch

Op het blog van Scrapdelight staat challenge nr. 4 online. (even naar beneden scrollen). Best een lastige qua uitvoering, alhoewel ik al heel snel wist wat ik wilde. Het gaat om het lied "Sterrenstof" van De Jeugd van Tegenwoordig. Je mag (een deel van) de tekst gebruiken, de titel, of om het even wat. Ik heb het woord  "internagellaktisch" eruit gepikt en daar deze (vrij letterlijke) lay out mee gemaakt. Toch zitten er ook nog wat verborgen verwijzingen in naar het nummer, want ik heb het Bazill Bling cardstock bespoten met Cosmic (!) Shimmer Mist (lilac night) als verwijzing naar "Sterrenstof" en de foto van mijn dochter is een mooi voorbeeld van De Jeugd van Tegenwoordig. Het sterretjespapier is van Cosmo Cricket (!), hoe toepasselijk. Het woord "internagellaktisch" deed me denken aan "galactisch" wat ik onmiddellijk associĆ«erde met sterren, vandaar deze uitvoering.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Challenge # 4 is online at Scrapdelight (just scroll down): use (a part of) the lyrics of the song "Stardust" by
Today's Youth. I chose the word "internagellaktisch" (sorry, impossible to translate) because it sounded like galactic, that's why I picked the starry designpaper of Cosmo Cricket and used stars as embellishments. Also I sprayed the Bazill Bling cardstock with Cosmic (!) Shimmer Mist (lilac night) as a reference to Stardust. The pic is my youngest daughter, a perfect example of today's youth.
Thanks for watching, see you soon!


4 opmerkingen:

  1. Pittige challenge. Je hebt er wel wat moois mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Sylvia, daar heb je heel goed over nagedacht! Echt heel mooi uitgewerkt deze challenge...
    groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi van eenvoud. Wat heb je goed over alle details nagedacht, en leuk om dit allemaal te lezen. Prachtige foto van je dochter en de titel kan ik ook wel een keer gebruiken voor mijn dochter hihi. Al met al dus een erg gaaf lootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk geworden, en wat een leuke raakvlakken heb je gevonden in de tekst!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia