dinsdag 8 maart 2011

baby lay out

Gisteren de nieuwe papiertjes van Scrapdelight uitgebreid bekeken en bewonderd, zo heerlijk als je zoveel nieuwe spullen in huis hebt! In de winkel zag ik 1 shaped velletje van Studio Calico liggen, waar ik al direct in gedachten de juiste foto voor had. Natuurlijk moest ik daarmee meteen aan de slag en heb ik ook maar meteen wat van het nieuwe roosjes-tule-lint erbij gebruikt. Uiteraard ook distress inkt, bloemen, thickers, kant en een bedeltje met de tekst: made with love. Dit is het resultaat en daarmee doe ik tevens mee aan de Count Down Challenge bij Scrapdelight:
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

When I was at Scrapdelight last Sunday, I came across this shaped designpaper by Studio Calico and I immediately knew what pic would be perfect for this one. It is one of the first pictures of my youngest daughter, she is only 4 days old here and such a cutie. I also used my new roses ribbon and some more lace,distress ink, flowers, thickers and a little charm that says: made with love. I'm putting this lay out up for the Count Down Challenge at Scrapdelight.
Thanks for watching, see you soon!

5 opmerkingen:

  1. wauw! wat een mooie! schitterend papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow wat is dat een
    prachtige layout die je heb gemaakt!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wowsers wat prachtige zeg ..ik hou hier van !!!

    fijnen avond
    gr carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een prachtige LO heb je gemaakt.
    Het papier is ook heel heel mooi!
    Leuke details en ik vind die geschulpte rand ook super!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia