woensdag 24 november 2010

verrassing!

Vanmorgen kreeg ik van een collega deze verrassing! Een zelfgemaakte taart als bedankje voor de spulletjes die ik onlangs voor haar heb meegebracht. Ziet -ie er niet smakelijk uit? Ik moest me net al inhouden om er niet alvast een klein stukje van te proeven toen ik hem op de foto zette, maar het is me nog net gelukt :). Vanavond bij de thee gaan we hem verorberen, ik ben heel benieuwd naar de smaak...
Dank je wel Bianca, dat was een leuk begin van de dag vandaag!!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!



A collegue of mine surprised me today with this homemade cake, isn't that lovely? It is a thank-you-gift for the supplies I gave here recently. It was very tempting not to try a little bite when I took this pics, but I managed to keep it as a whole (for the time being). Tonight we will be having tea  and enjoy every little piece of it. Thank you Bianca, you made my day!!
Thanks for watching, see you soon!



3 opmerkingen:

  1. OOO ik zou me dus echt niet in kunnen houden he! Prachtig wat zal die lekker smaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mjammie, dat ziet er echt lekker uit! Eet smakelijk....
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die ziet er geweldig uit..en een likje had wel gekund,, had niemand gemerkt :) wat een geweldige taart.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia