zondag 3 oktober 2010

aan de muur

Na een week van hard werken, is het op zondag meestal tijd voor ontspanning (en dus scrappen). Op m'n scrapkamer heb ik één muur, die ik nogal kaal vond en daar moest dan maar iets komen te hangen, uiteraard gescrapt. Ik heb daarvoor verschillende items gemaakt, die samen één geheel vormen door het kleurgebruik. De woorden sing, smile en scrap waren daarbij uitgangspunt. De zwarte layout sing is gemaakt in een oud, zwart houten lijstje met muziekpapier, een mini-cd-tje, vellum en bloemetjes. Onderaan hangt een kleine bedel in de vorm van een muzieksleutel.De letters zijn van vilt. Het ovalen canvas is gesprayd met Glimmermist in twee kleuren, de randjes zijn geïnkt met distress inkt en de swirls zijn van ZVA. De titel is gemaakt met thickers.Ernaast komt een 3D canvas, dat is klaar, maar de foto is nu niet meer te maken. Die hou je van me tegoed en zal ik morgen bij daglicht maken en hier plaatsen. Eronder hangt het woord Scrap. Dit zijn MDF letters van de bouwmarkt, die allemaal bewerkt en versierd zijn. Zo is mijn muur een stuk leuker om naar te kijken.
Tot gauw!

I had to work a lot this week, so Sunday is the only day for me to relax and do some scrapping. I needed something nice on the wall of my scraproom. Therefore I made different items, that form one big decoration because of the matching colors. I started with 3 verbs that mean a lot to me: sing, smile and scrap. The black layout (sing) has music paper, vellum, a small cd and some flowers, with a charm at the bottom. The oval canvas (smile) was sprayed with 2 colors of Glimmermist and inked with distress ink, the swirls are from ZVA, title is made from thickers. I also  scrapped a 3D canvas, but since the daylight is gone now, I will post the pic tomorrow. The verb Scrap consists of MDF syllabs, which I embellised with ribbon, stamps, crystals, ink and butterflies.
Thanks for watching, see you soon!









1 opmerking:

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia