maandag 6 september 2010

reizen

Ik hou van reizen, ik wil zo veel mogelijk verschillende landen en culturen van de wereld zien. Plannen zijn er volop: binnenkort is mijn man jarig en aangezien hij toch nooit een kadootje weet te verzinnen, heb ik hem (en mezelf) maar een weekendje Antwerpen kado gedaan. Over 11 dagen vertrekken we al.
Daarnaast staat er een weekje Zweden in de planning voor half oktober. Daar ga ik een scrapvriendin opzoeken om samen te scrappen en bij te kletsen.
Verder zijn er plannen in de maak om volgend jaar september/oktober 8 weken lang rond te reizen door Australiƫ en eventueel Nieuw-Zeeland. Joyce is dan klaar met haar studie en voor ze gaat werken, wil ze daarheen. Ik heb spontaan aangeboden om mee te gaan. We hebben al het een en ander uitgezocht voor deze reis, alleen op m'n werk willen ze niet echt meewerken. Acht weken vakantie is ook niet niks, maar eigenlijk nog te weinig om zo'n groot land te bezoeken. Ik hoop dat we eruit komen, de plannen gaan gewoon door in elk geval.
Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia