dinsdag 10 augustus 2010

jeuk


Mijn handen jeuken echt om het vogelkooitje te pimpen, dus ik ben vandaag maar vast begonnen. De foto's zijn al binnen, alleen het papier voor het album nog niet. Dat moet dus nog even wachten, maar aan  het kooitje ben ik wel vast begonnen. Langs het randje aan de bovenkant heb ik Swarovski kristallen geplakt en aan de onderkant een kantje in exact dezelfde kleur lila. In Leiden vond ik vandaag wat "kristallen" bloemen met kraaltjes enz. op ijzerdraad, dus die zitten er ook al op. De draadjes moet ik nog netjes wegwerken, maar dat komt wel. Verder heb ik ZVA bloemetjes en mini-roosjes van Prima gebruikt. De vlinderknoopjes vond ik ook in Leiden. Voor het album wat erin komt, heb ik alvast een malletje gemaakt, het wordt een drieluik, met aan de linkerkant foto's van Joyce en rechts van Debbie. In het midden komt een foto waar ze beiden op staan.
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia