woensdag 11 augustus 2010

happy day

Wat een leuke dag vandaag! Mijn pakje uit Engeland werd vanmiddag al bezorgd (super snel) met de embellies van o.a. Dusty Attic voor het album in het vogelkooitje, en ook het papier van Tilda  kwam vandaag met pakketpost. Helemaal super om zulke leuke post te ontvangen!! Morgen zal ik even foto's maken, 't is nu te donker. En mijn dag werd helemaal goed gemaakt door een aardige klant in de winkel waar ik werk, die mijn leeftijd schatte op begin 30!! Toen ik zei, dat mijn kinderen 23 en 21 jaar zijn, geloofde ze me echt niet! Daar word je toch blij van?
Tot gauw!

1 opmerking:

  1. hahah zule klanten moet je vaker hebben!!
    Heel veel plezier met je nieuwe spullen.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia