woensdag 1 januari 2014

Nieuwjaarscandy uitslag

Hallo allemaal!
Uiteraard voor jullie allemaal een fantastisch Nieuw Jaar gewenst, met alles wat wenselijk is!
Wat betreft de candy, gezien de kleine hoeveelheid deelneemsters heb ik besloten jullie alle 3 een prijs te geven. Waarom er zo weinig deelneemsters waren, is mij niet helemaal duidelijk. Misschien wat mijn vraagstelling onduidelijk, te moeilijk, of gewoon de verkeerde tijd van het jaar.... wie zal het zeggen? In elk geval had niemand het antwoord goed, waarschijnlijk was ik niet geheel duidelijk met wat ik bedoelde. Het was de bedoeling dat jullie zouden raden hoeveel layouts (12x12 inch) ik in totaal heb gemaakt, vanaf het moment dat ik ben begonnen met scrappen tot en met het plaatsen van de candy. Ik maak gemiddeld 2 layouts per week en scrap al ruim 8 jaar en dat zijn er dus heel veel. Er staan op dit moment 41 albums in mijn scrapkamer, die in totaal 848 layouts bevatten. Meiden, bedankt voor jullie deelname! Gerrina, Maaike en Ria, als jullie me jullie adres willen sturen, dan komt je prijs zo spoedig mogelijk naar jullie toe.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
I wish you all a Happy New Year with lots of happiness and good fortune.
As for the candy, since there were only 3 participants, I have decided to grant all three of them a prize. Maybe it wasn't the ritght time of year, or my question was too difficult. I guess I'll never know why there were such a few candylovers. About the question: I have been scrapbooking for more than 8 years now and create an average of 2 layouts per week. In total there are 41 albums that I completed (12x12 inch), so in total I created 848 layouts, when I start counting from the very first one until now.
As no one gave the correct answer to the question, I will send out a prize to each one of them. Gerrina, Maaike and Ria, please send me your address and I will ship your prize asap!
Thank you for your visit, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd winnaars, heb dit inderdaad gemist sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees dit net voor ik naar bed wil gaan en sta paf van het aantal LO´s jij al gemaakt hebt! Ongelooflijk dat zijn er echt veel! (Dan sta ik echt pas aan het begin...)
    Lief dat je de candy tussen ons deelt! Ik stuur je nadat ik geslapen heb mijn gegevens.
    Ik hoop hier nog heel veel van je mooie LO´s te kunnen bewonderen (en ja, ik ga er meer mee aan de slag; heb me voorgenomen veel meer af te wisselen in de dingen die ik maak...) Fijne dag, geniet ervan en groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Sylvia, kreeg vandaag een pakketje en vroeg me al af, wat is dit, ik heb toch niets besteld. maar wauwie wat een leuk pakketje kwam er uit de envelop en superdepuper. Heel erg bedankt Sylvia en misschien was inderdaad de vraagstelling een beetje onduidelijk, maar ach we zijn er lekker mee bezig geweest en hebben al je prachtige LO weer eens goed bekeken, dank je wel lieverd voor deze leuke spulletjes, ben er heel erg blij mee !!! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel! Ik heb de candy binnen en wat zijn het mooie spullen! Kan ik zo mee aan de slag en hoe je het wist, weet ik niet, maar ik heb ze geen van allen!! Super bedankt en heerlijk! Je ziet ze gauw terug in een van m´n maaksels... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia