woensdag 13 november 2013

Rust aan de kust

Hallo allemaal!
Vandaag lag er bij thuiskomst een briefje in de bus, dat de DHL bezorger was langsgeweest om een pakje te bezorgen. Omdat ik aan het werk was, had hij het pakje afgegeven bij een van de buren. Tot mijn verrassing bleek dat niet een bestelling van onze dochter te zijn, maar de give-away uit Zweden, die ik gewonnen had op het blog van Romy Veul. Jippie, ik heb dus weer een mooie voorraad Vintage Autumn Basics papier van Maja Design in m'n bezit en kan weer lekker knippen, scheuren en distressen met dat prachtige papier, zonder me schuldig te voelen dat ik dat papier aan het "verminken" ben!
Voor dare nr. 108 bij Dutch Dares maakte ik deze layout met een paar foto's van Egmond aan Zee, waar ik met de scrapvriendinnen een lang weekend heb doorgebracht. Heerlijk even lekker uitwaaien op het strand! Als ik in de buurt ben, mag ik graag even langs de kustlijn lopen. Ik ben uitgegaan van de kleureninspiratie bij WW1 (wit + blueberry), maar daar mag je je layout alleen exclusief voor hun blog inzenden, en dat doe ik dus niet. Op de achtergrond wat restjes Maja Design (Life by the Sea) en de nodige stencils, bewerkt met glimmermist, distress inkt, paints en modeling paste. De grungeboard vleugels van TH zijn bewerkt met crackle paint picked fence. Het topje van de vuurtoren stond nog net op de foto met de vliegende meeuw, dus de foto's lopen zo mooi in elkaar over.
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Hi everyone!
Today my give-away from Maja Design at the blog of Romy Veul was delivered. Needless to say that I'm one happy girl today with this complete collection of all 24 sheets of Vintage Autumn Basics!!!!
Above layout was made for dare # 108 at Dutch Dares (rest/calm/quiet or tranquility) with some photos made at the shores of Egmond aan Zee. where I spent a long weekend with my scrappy friends.
Background was made with several templates combined with glimmermists, distress inks and paints and modeling paste, as well as some scraps from Maja Design papers (Life by the sea). The TH grungeboard wings got a layer of cracklepaint picked fence. In the corner of the photo of the seagull, you can still see the top of the lighthouse, so I layered both photos as if the lighthouse continues in the next photo.
Thanks for your visit, see you soon!

4 opmerkingen:

  1. Totaly love this design amazing! xoxo SanDee1899

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die LO; je ogen trekken echt van boven naar de foto´s; knap! En fijn dat je dat mooie DP binnen hebt; ben benieuwd wat dat allemaal weer wordt. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares challenge. Mooie layout is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he, wandelen langs de zee. En dan ook nog gezellig met een stel vriendinnen, echt genieten!
    Mooie layout is het geworden, met al dat blauw.

    Dankjewel voor het meedoen met Dutch Dares!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia